page_banner

nutizie

Chì sò l'ingredienti di i rivestimenti curabili UV?

U revestimentu di curing ultraviolet (UV) hè un novu tipu di revestimentu di prutezzione ambientale.U so ritmu di secca hè assai veloce.Pò esse guaritu da a luce UV in pochi seconde, è l'efficienza di a produzzione hè alta.

I rivestimenti curabili UV sò principalmente cumposti da oligomeri, diluenti attivi, fotoiniziatori è additivi.

1. oligomeru

A sustanza formante di film hè u cumpunente principale di u revestimentu, è hè u cumpunente fluidu di u revestimentu.U rendiment di u filmu, a lavorabilità è altre proprietà speciale di u revestimentu dipendenu principalmente da u materiale di filmazione.U materiale filmatu di u revestimentu UV hè un oligomeru.U so rendimentu determina basicamente a prestazione di l'applicazione, a tarifa di fotopolimerizzazione, a prestazione di film è altre proprietà speciali di u rivestimentu prima di a polimerizzazione.

I rivestimenti UV sò principarmenti sistemi di fotopolimerizzazione radicali liberi, cusì l'oligomeri utilizati sò diverse resine acriliche.L'oligomeri di revestimentu UV cationicu sò composti di resina epossidica è viniletere.

2. diluente attivu

U diluente attivu hè un altru cumpunente impurtante di u revestimentu UV.Pò diluisce è riduce a viscosità, è pò ancu aghjustà u rendiment di film curatu.I monomeri funziunali di acrilati anu una alta reattività è una volatilità bassa, per quessa sò largamente usati in i rivestimenti UV.L'esteri acrilici sò comunmente usati cum'è diluenti attivi per i rivestimenti UV.In a formulazione attuale, l'acrilati mono-, Bi-, è multi-funzionali seranu usati inseme per fà e so proprietà cumplementarii è ottene un bonu effettu cumpletu.

3. fotoiniziatore

Photoinitiator hè un catalizzatore speciale in i rivestimenti UV.Hè un cumpunente impurtante di i rivestimenti UV è determina a tarifa di curazione UV di i rivestimenti UV.

Per i rivestimenti UV di vernice incolore, 1173, 184, 651 è bp/ammina terziaria sò spessu usati cum'è fotoiniziatori.184 cù alta attività, bassa odore è resistenza à l'ingiallimentu, hè u fotoiniziatore preferitu per i rivestimenti UV resistenti à l'ingiallimentu.Per migliurà a freccia di cura di a luce, hè spessu usata in cumminazione cù TPO.

Per i rivestimenti UV non ferru, i photoinitiators duveranu esse itx, 907, 369, TPO, 819, etc. Calchì volta, per riduce l'inibizione di polimerizazione di l'ossigenu è migliurà a freccia di curing UV, una piccula quantità di amine attivu hè spessu aghjuntu in UV. rivestimenti.

4. additivi

L'additivi sò i cumpunenti ausiliari di i rivestimenti UV.U rolu di l'additivi hè di migliurà a prestazione di trasfurmazioni, a prestazione di almacenamento è a prestazione di l'applicazione di u revestimentu, migliurà a prestazione di film è dota a film di alcune funzioni speciale.L'additivi cumunimenti utilizati per i rivestimenti UV includenu antischiuma, agenti di livellazione, dispersante umidificante, promotore di adesione, agenti di matting, inhibitore di polimerizazione, etc., chì ghjucanu diversi roli in i rivestimenti UV.

16


Tempu di Postu: Aug-02-2022