page_banner

nutizie

Relazione trà l'odore è a struttura di u monomeru UV

L'acrilatu hè largamente utilizatu in a fabricazione di diversi materiali polimeri per via di a so flessibilità à a bassa temperatura, resistenza à u calore, resistenza à l'invechjamentu, alta trasparenza è stabilità di u culore.Queste proprietà li permettenu di esse usatu in una larga gamma di applicazioni, cumprese plastiche, vernici per pavimenti, rivestimenti, tessili, pitture è adesivi.U tipu è a quantità di monomeri di acrilati utilizati anu un impattu significativu nantu à u rendiment di u pruduttu finali, cumprese a temperatura di transizione di vetru, a viscosità, a durezza è a durabilità.Più polimeri adattati per diverse applicazioni ponu esse ottenuti per copolimerizazione cù i monomeri cù i gruppi funzionali idrossilici, metilici o carbossilici.

I materiali ottenuti da a polimerizazione di monomeri di acrilate sò largamente usati in l'industria, ma i monomeri residuali sò spessu trovati in materiali polimerici.Questi monomeri residuali ùn ponu micca solu l'irritazione di a pelle è altri prublemi, ma ancu causanu l'odore dispiacevule in u pruduttu finali per l'odore dispiacevule di questi monomeri.

U sistema olfattivu di u corpu umanu pò sensu monomeru d'acrylate in cuncentrazione assai bassa.Per parechji materiali di polimeru d'acrilate, l'odore di i prudutti vene soprattuttu da i monomeri d'acrylate.Diversi monomeri anu odori diffirenti, ma chì hè a relazione trà a struttura di monomeri è l'odore?Patrick Bauer da a Friedrich Alexander Universit ä t erlangen-n ü rnberg (Fau) in Germania hà studiatu i tipi di odori è i soglia di odori di una seria di monomeri acrilati cummercializati è sintetizzati.

Un totale di 20 monomeri sò stati pruvati in stu studiu.Questi monomeri includenu cummirciali è sintesi di laboratoriu.A prova mostra chì l'odore di sti monomeri pò esse divisu in sulfuru, gasu liggeru, geraniu è funghi.

1,2-propanediol diacrylate (Nr. 16), methyl acrylate (Nr. 1), ethyl acrylate (Nr. 2) è propyl acrylate (Nr. 3) sò principarmenti descritti cum'è sulfuru è odori d'agliu.Inoltre, l'ultimi dui sustanzi sò ancu descritti chì anu un odore di gasu più ligeru, mentri l'acrylate d'etile è u diacrilatu di 1,2-propylene glycol anu l'impressione di un pocu odore di cola.L'acrilatu di vinile (n ° 5) è l'acrilatu di propenil (n ° 6) sò descritti cum'è odori di gasu di gasu, mentri l'acrilatu di 1-hydroxyisopropyl (n ° 10) è l'acrilatu di 2-hydroxypropyl (n ° 12) sò descritti cum'è geraniu è odori di gas più ligeri. .N-butyl acrylate (n ° 4), 3- (z) pentene acrylate (n ° 7), SEC butyl acrylate (geranium, sapori di funghi; n ° 8), 2-hydroxyethyl acrylate (n ° 11), 4-methylamy acrylate (funghi, sapori di fruttu; N ° 14) è diacrilatu di ethylene glycol (N ° 15) sò scritti cum'è sapori di funghi.Isobutyl acrylate (Nr. 9), 2-ethylhexyl acrylate (Nr. 13), cyclopentanyl acrylate (Nr. 17) è cyclohexane acrylate (Nr. 18) sò scritti cum'è odori di carota è Geranium.2-methoxyphenyl acrylate (N ° 19) hè l'odore di geranium è smoked ham, mentri u so isomeru 4-methoxyphenyl acrylate (N ° 20) hè scrittu cum'è l'odore di l'anisi è di finocchio.

I soglia di l'odore di i monomeri testati mostravanu grandi differenzi.Quì, u sogliu di l'odore si riferisce à a cuncentrazione di a sustanza chì pruduce u minimu stimulu à a percepzione di l'odore umanu, cunnisciutu ancu u sogliu olfactivu.Più altu hè u sogliu di l'odore, u più bassu l'odore.Pò esse vistu da i risultati spirimintali chì u sogliu di l'odore hè più affettatu da i gruppi funziunali chè da a lunghezza di a catena.Trà i monomeri 20 pruvati, 2-methoxyphenyl acrylate (N ° 19) è SEC butyl acrylate (N ° 8) avianu u più bassu odore, chì eranu 0.068ng/lair è 0.073ng/lair, rispettivamente.2-hydroxypropyl acrylate (No. 12) è 2-hydroxyethyl acrylate (No. 11) hà dimustratu u sogliu di l'odore più altu, chì eranu 106 ng / lair è 178 ng / lair, rispettivamente, più di 5 è 9 volte quellu di 2-ethylhexyl. acrylate (n ° 13).

Se ci sò centri chirali in a molécula, e diverse strutture chirali anu ancu un impattu nantu à l'odore di a molécula.Tuttavia, ùn ci hè micca un studiu rivali per u mumentu.A catena laterale in a molécula hà ancu una certa influenza nantu à l'odore di u monomeru, ma ci sò eccezzioni.

Acrilatu di metile (n ° 1), acrilate d'etile (n ° 2), acrilate di propile (n ° 3) è altri monomeri di catena corta mostranu u stessu odore cum'è sulphur è l'agliu, ma l'odore diminuirà gradualmente cù l'aumentu di a lunghezza di a catena.Quandu a durata di a catena aumenta, l'odore di l'agliu diminuirà, è un odore di gas più ligeru serà pruduttu.L'intruduzioni di gruppi idrossilici in a catena laterale hà un impattu annantu à l'interazzione intermolecular, è avarà un impattu più grande nantu à e cellule chì ricevenu l'odore, risultatu in diversi sensi di l'odore.Per i monomeri cù vinyl o propenyl insaturated double bonds, vale à dì l'acrilatu di vinile (n ° 5) è l'acrilatu di propenyl (n ° 6), mostranu solu l'odore di gaseous fuel.In altri palori, l'intruduzioni di a seconda doppia ligame insaturatu capped porta à a scumparsa di u sulfuru o l'odore d'agliu.

Quandu a catena di carbone hè aumentata à 4 o 5 atomi di carbonu, l'odore percepitu cambierà ovviamente da u sulfuru è l'agliu à i funghi è u Geranium.In tuttu, l'acrylate di ciclopentanil (Nr. 17) è l'acrilatu di ciclohexane (Nr. 18), chì sò monomeri alifatici, mostranu odore simili (geranium è odore di carota), è sò pocu diffirenti.L'intruduzioni di catene laterali alifatiche ùn anu micca un grande impattu nantu à u sensu di l'odore.

 sensu di l'odore


Tempu di posta: 07-07-2022