page_banner

nutizie

Caratteristiche è applicazioni di diverse resine curabili UV

A resina di cura UV (UV) hè un tipu di resina fotosensibile cù un pesu moleculare relativamente bassu.Havi gruppi chì ponu realizà a reazzione di curing UV, cum'è parechji legami doppiu insaturati o gruppi epossidichi.Hè u cumpunente principale di i prudutti di cura UV (revestimentu UV, tinta UV, adesivu UV, etc.), è a so prestazione determina basicamente a prestazione principale di u materiale curatu.

Attualmente, e resine curabili UV domestiche includenu principalmente acrilato epossidico, resina acrilica di poliuretano, resina acrilica di poliester, resina amminoacrilica è resina solubile alcalina per foto.

Caratteristiche è applicazioni di diverse resine curabili UV

1. A resina acrilica epossidica hè a più largamente usata è a più grande quantità di resina di curing UV attualmente.A causa di u so prucessu simplice di sintesi, una fonte conveniente di materie prime, un prezzu bassu, una velocità di polimerizzazione rapida, una durezza elevata, una lucentezza elevata, una resistenza chimica eccellente, una bona resistenza à u calore è e proprietà elettriche, a resina epossidica acrilica hè largamente usata cum'è a resina principale di a luce. carta polimerizzata, rivestimenti di legnu, plastica è metalli, inchiostri fotopolimerizzati è adesivi fotopolimerizzati.I variità principali sò bisphenol A resina acrilica epossidica, resina acrilica epossidica fenolica, acrilatu d'oliu epossicu è diverse resina acrilica epossidica modificata.

2. Polyurethane resina acrilica hè dinù una largamente usata, grande quantità di resina curing light.A resina acrilica di poliuretano hè largamente usata in carta, legnu, rivestimenti plastichi è metalli, inchiostri UV è adesivi curabili UV per via di e so eccellenti proprietà cumpresi, cum'è una eccellente resistenza à l'usura è flessibilità, una bona resistenza chimica, resistenza à l'impattu è proprietà elettriche di u poliuretano. u film curatu, è una bona aderenza à i plastichi è altri sustrati.I variità principali sò a resina acrilica di poliuretano aromaticu è alifaticu.

3. A resina acrilica di poliester hè ancu una resina di curazione di luce comunmente usata.Perchè a resina hà pocu odore, bassa irritazione, bona flessibilità è bagnabilità di pigmentu, hè spessu usata in pittura di culore di luce è inchiostru di luce polimerizza inseme cù resina acrilica epossidica è resina acrilica di poliuretano.

4. A resina acrilica amino hè spessu usata in rivestimenti curabili UV è inchiostri curabili UV inseme cù resina acrilica epossidica è resina acrilica poliuretanica per via di a so bona resistenza à u calore è a resistenza di u clima, una bona resistenza chimica è una durezza alta.

5. A resina soluble di l'alkali di l'imaghjini di foto hè una resina specialmente utilizata per l'inchiostru di resistenza di saldatura di liquidu di foto.Contene gruppi carboxyl è pò esse sviluppatu è imagine cù acqua alkaline.U film curatu hà eccellenti proprietà elettriche, resistenza chimica è resistenza à u calore.I variità principali sò u copolimeru di l'anidride maleica è a resina acrilica epossidica modificata da l'anidride maleica.

Caratteristichi


Tempu di post: Jul-19-2022