page_banner

nutizie

Introduzione basica à a resina UV

A resina UV, cunnisciuta ancu com'è resina fotosensibile, hè un oligomeru chì pò esse sottumessi à cambiamenti fisichi è chimichi rapidi in un tempu relativamente pocu dopu l'esposizione à a luce, cusì incruciate è cura.

A resina UV hè una resina fotosensibile cù un pesu molekulari relativamente bassu, è hà gruppi reattivi chì ponu eseguisce UV, cum'è doppiu ligami insaturati o gruppi epossidici.

A resina UV hè a resina di basa di i rivestimenti UV, chì hè cumpostu cù fotoiniziatori, diluenti attivi è diversi additivi per furmà rivestimenti UV.

I rivestimenti UV anu i seguenti vantaghji:

(1) Velocità di curazione rapida è alta efficienza di produzzione;

(2) Altu tassu d'utilizazione di energia è risparmiu d'energia;

(3) Materia volatile organica bassa (VOC), ecologica;

(4) Pò esse rivestitu cù diversi sustrati, cum'è carta, plastica, pelle, metallu, vetru, ceramica, etc.

A resina UV hè u più grande cumpunente in i rivestimenti UV, è hè a resina di basa in i rivestimenti UV.In generale, hà gruppi chì ponu più reagisce o polimerizà in cundizioni di luce, cum'è ligami doppiu di carbonu di carbone, gruppi epossidichi, etc. Sicondu u tipu di solvente, i resine UV ponu esse divisu in duie categurie: resine UV basate in solventi è resine UV in acqua. .Le resine a base di solventi non contengono gruppi idrofili e possono essere sciolte solo in solventi organici, mentre le resine a base acquosa contengono più gruppi o segmenti idrofili, che possono essere emulsionati in acqua, dispersione o dissoluzione.

Classificazione di resine UV:

Resina UV a base di solventi

Le resine UV a base di solventi comunemente usate includono principalmente: poliestere insaturato UV, acrilato epossidico UV, acrilato di poliuretano UV, acrilato di poliester UV, acrilato di polietere UV, resina acrilica pura UV, resina epossidica UV è oligomeri di organosilicon UV.

Resina UV acquosa

I resine UV in acqua si riferiscenu à e resine UV chì sò solubili in acqua o ponu esse disperse in l'acqua.E molécule cuntenenu una certa quantità di gruppi idrofili forti, cum'è carboxyl, hydroxyl, amino, etere, acylamino, etc., è ancu gruppi insaturati, cum'è acriloil, metacriloil, o allyl.L'arburi UV di l'acqua pò esse divisu in trè categurie: lotione, dispersible in acqua è soluble in acqua.Includenu principarmenti trè categurie: acrilati di poliuretano in acqua, acrilati epossidici in acqua, è acrilati di poliester in acqua.

I principali campi d'applicazione di a resina UV: rivestimenti UV, inchiostri UV, adesivi UV, etc. Frà elli, i rivestimenti UV sò i più utilizati, cumprese i seguenti tipi di rivestimenti UV basati in acqua, rivestimenti in polvere UV, rivestimenti in pelle UV, UV. rivestimenti di fibre ottiche, rivestimenti di metalli UV, rivestimenti di lucidatura di carta UV, rivestimenti di plastica UV, rivestimenti di legnu UV

48


Postu tempu: Apr-10-2023