page_banner

nutizie

Applicazione di a tecnulugia di fotopolimerizzazione in diversi campi

A causa di i vantaghji di a curazione rapida, u risparmiu d'energia è a prutezzione di l'ambiente, i prudutti di cura di luce sò largamente usati in una larga gamma di campi.Prima sò stati usati principalmente in u campu di u revestimentu di legnu.Nta l'ultimi anni, cù u sviluppu di novi iniziatori, diluenti attivi è oligomeri fotosensibili, l'applicazione di rivestimenti curabili UV hè stata allargata gradualmente à i campi di carta, plastica, metalli, tessuti, pezzi di l'automobile è cusì.U seguitu introduverà brevemente l'applicazione di parechje tecnulugia di fotopolimerizzazione in diversi campi.

Stampa 3D a polimerizzazione UV

A stampa 3D di fotopolimerizzazione hè una di e tecnulugia di prototipazione rapida cù a più alta precisione di stampa è cummercializazione.Havi assai vantaghji, cum'è un bassu cunsumu d'energia, un prezzu bassu, una alta precisione, una superficia liscia è una bona ripetibilità.Hè stata largamente utilizata in l'aerospaziale, l'automobile, a fabricazione di stampi, u disignu di ghjuvelli, u trattamentu medico è altri campi.

Per esempiu, stampendu un prototipu di mutore di fucile cù una struttura cumplessa è analizendu u modu di flussu di gasu, hè d'utile per disignà un mutore di fucile cù una struttura più compatta è una efficienza di combustione più alta, chì pò migliurà efficacemente l'efficienza di R & D di parti cumplessi. accurtà u ciclu di R & D di l'automobile;Pudete ancu stampà u moldu o invertitu u moldu direttamente, per fà u muffa rapidamente è cusì.

A tecnulugia di stampa 3D di fotopolimerizzazione hà sviluppatu a tecnulugia di stampa di litografia stereo (SLA), tecnulugia di proiezione digitale (DLP), stampatura inkjet 3D (3DP), crescita continua di u livellu di liquidu (clip) è altre tecnulugia [3].Cum'è u so materiale di stampa, a resina fotosensibile per a stampa 3D di fotopolimerizzazione hà ancu fattu un grande prugressu, è si sviluppa in a direzzione di funziunalisazione secondu i bisogni di l'applicazione.

Imballaggio elettronicu prudutti di curing UV

L'innuvazione di a tecnulugia di imballaggio prumove a transizione di i materiali di imballaggio da imballaggi metallici è imballaggi ceramichi à imballaggi plastichi.A resina epossidica hè largamente usata in imballaggi plastichi.Eccellenti proprietà meccaniche, resistenza à u calore è à l'umidità sò a premessa di un imballaggio d'alta qualità.U prublema fundamentale chì determina u funziunamentu di a resina epossidica ùn hè micca solu a struttura di u corpu principale di a resina epossidica, ma ancu l'influenza di l'agente di cura.

In cunfrontu cù u metudu di cura termale aduttatu da a resina epossidica convenzionale, a cura UV cationica ùn solu ùn hà micca una megliu stabilità di almacenamentu chimicu di u fotoiniziatore, ma ancu a velocità di curazione di u sistema hè più veloce.A curazione pò esse cumpletata in decine di seconde, cù una efficienza estremamente alta, senza inibizione di polimerizazione di l'ossigenu è curazione profonda.Questi vantaghji evidenzianu sempre più l'impurtanza di a tecnulugia di curing UV cationica in u campu di l'imballazione elettronica.

Cù u rapidu sviluppu di a tecnulugia di i semiconduttori, i cumpunenti elettronici tendenu à esse assai integrati è miniaturizzati.U pesu ligeru, alta resistenza, bona resistenza à u calore è eccellenti proprietà dielettriche seranu a tendenza di sviluppu di novi materiali di imballaggio epossidici d'altu rendiment.Tecnulugia di luci curing avarà un rolu più impurtante in u sviluppu di l'industria di l'imballaggio elettronicu.

Tinta di stampa

In u campu di l'imballaggio è a stampa, a tecnulugia di stampa flessografica hè usata sempre più, cuntendu una proporzione crescente.Hè diventata a tecnulugia mainstream di stampa è imballaggio, è hè a tendenza inevitabbile di u sviluppu in u futuru.

Ci sò parechji tippi di inchiostri flessografichi, cumpresi principarmenti e seguenti categurie: inchiostri à l'acqua, inchiostri à base di solventi è inchiostri ultravioletti (UV).L'inchiostru basatu in solventi hè principalmente utilizatu per a stampa di film plasticu non assorbente;L'inchiostru basatu à l'acqua hè principalmente utilizatu in ghjurnali, cartone ondulatu, cartone è altri materiali di stampa;L'inchiostra UV hè largamente usata, è hà un bonu effettu di stampa in film plasticu, carta, foglia di metallu è altri materiali [4].

Attualmente, a tinta di stampa UV hè assai populari per a so alta qualità è a prutezzione di l'ambiente, è hà una prospettiva di sviluppu assai bona.

L'inchiostru UV Flexographic hè largamente utilizatu in a stampa di imballaggi.L'inchiostra UV Flexographic hà i seguenti vantaghji

(1) L'inchiostro UV flessograficu ùn hà micca emissioni di solventi, usu sicuru è affidabile, altu puntu di fusione è senza contaminazione, cusì hè adattatu per fà cibi, medicine, bevande è altri imballaggi cù elevate esigenze per materiali di imballaggio sicuri, non tossici.

(2) Quandu si stampa, e proprietà fisiche di l'inchiostro restanu invariate, ùn ci hè micca un solvente volatile, a viscosità resta invariata, è a piastra di stampa ùn serà micca dannata, risultatu in l'incollazione di piastra, stacking di piastra è altri fenomeni.Quandu stampate cù tinta cù alta viscosità, l'effettu di stampa hè sempre bonu.

(3) A velocità di asciugatura di l'inchiostro hè rapida è l'efficienza di stampa di u produttu hè alta.Pò esse largamente utilizatu in diversi metudi di stampa, cum'è plastica, carta, film è altri sustrati.

Cù u sviluppu di nova struttura oligomeru, diluente attivu è iniziatore, u futuru scopu di l'applicazione di i prudutti di curing UV hè incommensurable, è u spaziu di sviluppu di u mercatu hè illimitatu.

tristezza 1


Tempu di Postu: Apr-20-2022