page_banner

nutizie

Chì sò l'ingredienti di i rivestimenti curabili UV?

U revestimentu di curing UV (UV) hè un novu tipu di revestimentu ecologicu.U so ritmu di secca hè assai veloce.Pò esse guaritu da a luce UV in pochi seconde, è l'efficienza di a produzzione hè alta.

I rivestimenti di curing UV sò principalmente cumposti da oligomeri, diluenti attivi, fotoiniziatori è additivi.

1. Oligomeru

U materiale di furmazione di film hè u cumpunente principale di u revestimentu, chì hè u cumpunente fluidu di u revestimentu.U rendiment di u filmu, u rendiment di a custruzzione è altre proprietà speciali di u revestimentu dipendenu principalmente da u materiale di filmazione.U materiale filmatu di u revestimentu UV hè oligomeru, è a so prestazione determina basicamente a prestazione di a custruzzione è a tarifa di fotopolimerizzazione di u revestimentu prima di a curazione, u rendiment di a film dopu a curazione è altre proprietà speciali.

I rivestimenti UV sò principarmenti sistemi di fotopolimerizzazione radicali liberi, cusì l'oligomeri utilizati sò tutti i tipi di resine acriliche.L'oligomeri di revestimentu UV cationicu sò composti di resina epossidica è viniletere.

2.Diluente attivu

U diluente attivu hè un altru cumpunente impurtante di u revestimentu UV.Pò diluisce è riduce a viscosità, è hà ancu a pruprietà di aghjustà a film cura.I monomeri funziunali di acrilati anu una alta reattività è una volatilità bassa, per quessa sò largamente usati in i rivestimenti UV.L'esteri acrilici sò comunmente usati cum'è diluenti attivi per i rivestimenti UV.In a formula attuale, l'acrilati mono-, bifunzionale è multifunzionale seranu usati inseme per fà e so proprietà cumplementarii è ghjunghje à u scopu di un bonu effettu cumpletu.

3. Photoinitiator

Photoinitiator hè un catalizzatore speciale in i rivestimenti UV.Hè un cumpunente impurtante di i rivestimenti UV è determina a tarifa di curazione UV di i rivestimenti UV.

Per i rivestimenti UV di vernice incolore, 1173, 184, 651 è bp/ammina terziaria sò spessu usati cum'è fotoiniziatori.184 cù alta attività, bassa odore è resistenza à l'ingiallimentu, hè u fotoiniziatore preferitu per i rivestimenti UV resistenti à l'ingiallimentu.Per migliurà a freccia di cura di a luce, hè spessu usata in cumminazione cù TPO.

Per i rivestimenti UV culurati, i photoinitiators duveranu esse itx, 907, 369, TPO, 819, etc. Calchì volta, per riduce l'inhibizione di polimerizazione di l'ossigenu è migliurà a freccia di curing UV, una piccula quantità di amine reattivu hè spessu aghjuntu à i rivestimenti UV.

4. Additivi

L'additivi sò i cumpunenti ausiliari di i rivestimenti UV.U rolu di l'additivi hè di migliurà a prestazione di trasfurmazioni, a prestazione di almacenamento è a prestazione di a custruzzione di u revestimentu, migliurà a prestazione di film è dota a film di alcune funzioni speciale.L'additivi cumunimenti utilizati per i rivestimenti UV includenu antischiuma, agenti di livellazione, dispersante umidificante, promotore di adesione, agenti di matting, inhibitore di polimerizazione, etc., chì ghjucanu diversi roli in i rivestimenti UV.

1


Tempu di post: Jul-05-2022