page_banner

nutizie

Sei tendenze di l'industria di resina di cura UV in u futuru

À u foru di sviluppu di l'industria di a resina UV, i delegati anu attentu à a direzzione di u sviluppu è a tecnulugia di mudificazione di l'agente di curazione in l'industria chjave di supportu di a resina UV, hà prumuvutu u sviluppu coordinatu di l'industria di resina UV, è risolve a situazione di pruduzzione avanzata. capacità è a dumanda insufficiente in l'industria domestica di resina UV.L'esperti à a riunione anu scavatu prufondamente in u campu di l'applicazione di a resina di curing UV in Guangzhou è elencu sei direzzione di sviluppu di l'agenti di curazione.

Prima, agenti curing funziunali: a causa di a mancanza di prugressu in u sviluppu di resina curing UV cù una nova struttura è un rendimentu eccellente, in modu à scuntrà i bisogni di mudificazione di resina, l'agenti curing cù funzione speciale diventerà un favuritu in u mercatu.In cunfrontu cù l'agenti curativi tradiziunali, l'agenti curativi funzionali sò generalmente proprietà eccellenti, cum'è una cura rapida, una curinga à bassa temperatura, un indurimentu, un ritardante di fiamma è cusì.

Siconda, a bassa toxicità è l'agente di curazione non tossicu.Attualmente, l'industria ùn solu presta attenzione à a toxicità è a contaminazione ambientale in a produzzione è l'usu di l'agenti di curazione, ma presta ancu attenzione à a contaminazione à longu andà di i prudutti di resina di curing UV.

U terzu hè l'agente di curazione chì pò adattà à l'ambiente speciale.Per esempiu, hè un agentu curativu cù un rendimentu bonu è stabile in ambienti umidi, sott'acqua, esterni è altri duri.

Quartu, l'agenti di curazione cù eccellenti proprietà elettriche, meccaniche è meccaniche seranu assai sviluppati.

Quintu, i prudutti di u fasciu di l'elettroni è i prudutti di cura di luce anu attiratu più è più attenzione.

Sestu, l'agente di cura speciale per i rivestimenti in polvere, i rivestimenti di resina di cura UV Waterborne è l'agenti di curazione adesiva monocomponente anu ampi pruspettivi.


Tempu di Postu: Mar-11-2022