page_banner

nutizie

Prucedure d'usu sicuru per a resina UV di stampa 3D

1、 Leghjite attentamente u manuale di dati di sicurezza

I fornitori di resina UV duveranu furnisce Schede di Dati di Sicurezza (SDS) cum'è u documentu principale per l'operazioni di sicurezza di l'utilizatori.

L'imprese 3D anu caratteristiche di sicurezza integrate pensate per impediscenu à l'operatori di esse esposti à resine fotosensibili senza cura è a radiazione ultravioletta.Ùn pruvate micca di cambià o disattivà queste funzioni.

2、 Aduprate strettamente l'equipaggiu di prutezzione persunale

Aduprate guanti resistenti à i chimichi adattati (guanti di gomma di nitrile o di gomma di cloroprene) - ùn aduprate micca guanti di lattice.

Purtate occhiali protettivi UV o goggles.

Purtate una maschera di polvera durante a macinazione o a finitura di pezzi.

3、 Prucedure di gestione generale da seguità durante a stallazione

Evite di mette l'impresora 3D nantu à a moquette o di utilizà una recinzione per evità di dannà a moquette.

Ùn espone micca a resina UV à alte temperature (110 ° C/230 ° C o più), fiamme, scintille, o qualsiasi fonte di ignizione.

L'impresora 3D è e resine di bottiglia aperta senza curata deve esse guardata in una zona ben ventilata.

Se a resina UV hè imballata in una cartuccia d'inchiostro sigillata, inspeccione currettamente a cartuccia di tinta prima di caricala in a stampante.Ùn aduprate micca cartucce d'inchiostro perdite o danate.Per piacè manighjà cartucce d'inchiostro perdite o dannighjate in cunfurmità cù i regulamenti lucali è cuntattate u fornitore.

Se a resina UV hè almacenata in una buttiglia di riempimentu, fate attenzione à versà u liquidu da a buttiglia di riempimentu in u tank di liquidu di a stampante per evità u overflow di liquidu è a goccia.

L'attrezzi cuntaminati deve esse puliti prima, dopu puliti cù un pulitore di finestra o alcolu industriale o isopropanol, è infine puliti bè cù acqua è sapone.

Dopu à stampa

Per piacè portate guanti per caccià e parti da a stampante.

Pulite e parti stampate prima di post-curing.Aduprate solventi cunsigliati da u fabricatore, cum'è isopropanol o alcolu topicu.

Aduprate UV cunsigliatu da u fabricatore per a postcurazione.Prima di post curing, i pezzi deve esse puliti, è i pezzi puliti deve esse in gradu di esse direttamente toccu da mani nude.

Sicondu i cunsiglii di u fabricatore di l'impresora, assicuratevi chì tutte e parti stampate in 3D sò sottumesse à a radiazione ultravioletta è curate bè dopu a stampa.

4 、 Linee di igiene persunale

Manghjà, beie o fumà in l'area di travagliu hè pruibitu.Prima di trasfurmà a resina UV senza cura, sguassate i ghjuvelli (anelli, orologi, braccialetti).

Evite u cuntattu direttu trà ogni parte di u corpu o vestiti cù resina UV o superfici contaminate cun ella.Ùn toccu resine fotosensibili senza guanti protettivi, nè permette à a pelle di entre in cuntattu cù resine.

Dopu l'operazione, lavate a faccia cù un detergente o sapone, lavate e mani, o qualsiasi parte di u corpu chì ponu esse in cuntattu cù a resina UV.Ùn aduprate micca solventi.

Eliminate è pulite a robba contaminata o ghjuvelli;Ùn reutilizà micca l'articuli persunali contaminati finu à ch'elli sò puliti bè cù un agente di pulizia.Per piacè scartate i scarpi contaminati è l'articuli di pelle.

5, Pulite l'area di travagliu

A resina UV trabocca, pulisce immediatamente cù un pannu assorbente.

Pulite qualsiasi cuntattu potenziale o superfici esposti per prevene a contaminazione.Pulite cù un detergente per finestre o alcolu industriale o isopropanol, poi pulite bè cù acqua è sapone.

6 、 Capisce e prucedure di primu aiutu

Se a resina UV entra in l'ochji è entra in cuntattu cù a pelle, lavate a zona pertinente cù assai acqua per 15 minuti;Lavate a pelle cù sapone o una grande quantità d'acqua, è se ne necessariu, aduprate un detergente anidru.

Sì l'allergii di a pelle o rashes succedi, cercate assistenza medica qualificata.

Se ingeritu accidentalmente, ùn induce micca vomiting è cercate assistenza medica immediatamente.

7 、 Eliminazione di resina fotosensibile dopu a stampa

A resina ben curata pò esse trattata cù l'articuli di casa.

A resina UV chì ùn hè micca stata guarita sana pò esse esposta à a luce di u sole per parechje ore o curata per irradiazione cù una fonte di luce UV.

I residui di resina UV parzialmente solidificati o micca curati ponu esse classificati cum'è rifiuti periculosi.Per piacè riferite à i regulamenti di eliminazione di i rifiuti chimichi di u vostru paese o pruvincia è cità, è sguassate in cunfurmità cù i reguli di gestione currispondenti.Ùn ponu micca esse direttamente versati in a fognaria o in u sistema di furnimentu d'acqua.

I materiali chì cuntenenu resina UV devenu esse trattati separatamente, posti in cuntenituri sigillati, etichettati, è eliminati cum'è rifiuti periculosi.Ùn versate micca i so rifiuti in a fognaria o in u sistema di furnimentu d'acqua.

8、 Conservazione curretta di resina UV

Sigillate a resina UV in un cuntainer, evitendu a luce diretta di u sole, è guardala secondu a intervallu di temperatura cunsigliatu da u fabricatore.

Mantene una certa capa d'aria nantu à a cima di u cuntinuu per prevene u gel di resina.Ùn riempite micca tuttu u cuntinuu cù resina.

Ùn versate micca a resina usata senza cura in una nova buttiglia di resina.

Ùn conservate micca a resina senza cura in frigoriferi per l'alimentariu è e bevande.

2


Tempu di post: May-05-2023