page_banner

nutizie

Cumu migliurà u gradu di curazione di tinta UV

1. Aumentà u putere di lampa di curing UV: nantu à a maiò parte di i sustrati, cresce u putere di curing UV aumenterà l'aderenza trà inchiostro UV è sustrato.Questu hè soprattuttu impurtante in a stampa multi-layer: quandu si pittura a seconda capa di revestimentu UV, a prima capa di tinta UV deve esse guarita completamente.Altrimenti, una volta chì a seconda capa di tinta UV hè stampata nantu à a superficia di u sustrato, l'inchiostru UV sottostante ùn hà micca a pussibilità di curà più.Di sicuru, nantu à certi sustrati, a curazione eccessiva pò causà a tinta UV chì si rompe quandu hè tagliata.

2. riduce a vitezza di stampa: riducendu a velocità di stampa mentre aumentendu u putere di a lampada UV pò ancu migliurà l'aderenza di a tinta UV.Nant'à l'impresora inkjet UV flat-panel, l'effettu di stampa pò ancu esse migliuratu da una stampa unidirezionale (piuttostu cà stampa avanti è avanti).In ogni casu, nantu à u sustrato chì hè faciule per curl, u riscaldamentu è a decelerazione pruvucarà ancu u sustrato à curl.

3. allargà u tempu di curazione: deve esse nutatu chì a tinta UV guariscerà dopu a stampa.In particulare in e prime 24 ore dopu a stampa, questu migliurà l'aderenza UV.Sè pussibule, pospone u prucessu di trimming u sustrato finu à vinti quattru ore dopu a stampa UV.

4. verificate s'ellu u lampu UV è i so accessori travaglianu nurmalmente: se l'aderenza hè ridutta nantu à u sustrato chì hè relativamente faciule d'attache à i tempi ordinali, hè necessariu di verificà s'ellu u lampu UV è i so accessori funzionanu nurmale.Tutti i lampi di cura UV anu una certa vita di serviziu efficace (in generale, a vita di serviziu hè di circa 1000 ore).Quandu a vita di serviziu di a lampada di curing UV supera a so vita di serviziu, cù a scomposizione graduale di l'elettrodu di a lampada, u muru internu di a lampada si depositarà, a trasparenza è a trasmittanza UV si debilitaranu gradualmente, è a putenza serà assai ridutta.Inoltre, se u riflettore di a lampa di cura UV hè troppu brutta, l'energia riflessa di a lampa di cura UV serà persa (l'energia riflessa pò cuntà circa 50% di a putenza di tutta a lampada di cura UV), chì ancu porta à a diminuzione di a putenza di a lampada di cura UV.Ci sò ancu alcune presse di stampa chì a cunfigurazione di l'energia di a lampada di cura UV hè irragionevule.Per evità una mala cura di l'inchiostro causata da una putenza insufficiente di a lampada di cura UV, hè necessariu di assicurà chì a lampada di cura UV travaglia in a vita di serviziu efficace, è a lampada di cura UV chì hà superatu a vita di serviziu deve esse rimpiazzata in u tempu.A lampada di cura UV deve esse pulita regularmente per assicurà chì u riflettore hè pulitu è ​​riduce a perdita di energia riflessa.

5. riduce u spessore di a tinta di tinta: perchè l'effettu di aderenza hè in relazione cù u gradu di curazione di l'inchiostro UV, riducendu a quantità di tinta UV prumove l'aderenza à u sustrato.Per esempiu, in u prucessu di stampa di grande area, per via di a grande quantità di tinta è di a capa di tinta grossa, a superficia di a tinta si solidifica mentre a capa di fondu ùn hè micca solidificatu cumplettamente durante a curazione UV.Una volta chì a tinta hè pseudo-secca, l'aderenza trà u sustrato d'inchiostro è a superficia di u sustrato diventa povera, chì portarà à a caduta di a capa di tinta nantu à a superficia di a stampa per via di a frizione di a superficia in u prucessu di trasfurmazioni di u prucessu dopu.Quandu stampate parti in tensione di grande superficie, fate attenzione à cuntrullà strettamente a quantità di tinta.Per qualchì stampa di culore spot, hè megliu scurisce u culore quandu si mischjanu l'inchiostro, per quessa chì a tinta profonda è a stampa fina pò esse realizata durante u prucessu di stampa, in modu di solidificà cumplettamente a tinta è aumentà a fermezza di a capa di tinta.

6. Riscaldamentu: in l'industria di a serigrafia, hè cunsigliatu di riscalda u sustrato prima di curing UV prima di stampà u sustrato chì hè difficiule d'aderisce.Dopu avè riscaldatu cù luce infrarossa vicinu o luce infrarossa luntanu per 15-90 seconde, l'adesione di tinta UV nantu à u sustrato pò esse rinfurzata.

7. promotore di adesione di tinta: u promotore di adesione di tinta pò migliurà l'aderenza trà a tinta è u materiale.Dunque, se a tinta UV hà sempre prublemi di aderenza nantu à u sustrato cù i metudi sopra, una capa di promotore di aderenza pò esse spruzzata nantu à a superficia di u sustrato.

Soluzione à u prublema di una scarsa adesione UV nantu à e superfici plastiche è metalliche:

A suluzione efficace à u prublema di una scarsa aderenza di pittura UV nantu à nylon, PP è altri plastichi è inossidabile, lega di zincu, lega d'aluminiu è altre superfici metalliche hè di spruverà una strata di agenti di trattamentu di aderenza Jisheng trà u sustrato è u revestimentu di pittura. migliurà l'aderenza trà i strati.

tinta UV


Tempu di post: 28-jun-2022