page_banner

nutizie

Cumu evità a gelificazione di resina UV

La gelation se réfère à l'épaississement ou à l'agglomération de la résine UV ou du revêtement à la température et au temps spécifiés.

I mutivi principali per a gelatinizazione di resina UV o revestimentu sò i seguenti:

1. Al di là di a vita di conservazione, a vita di conservazione di a resina UV in boni cundizioni di almacenamento ùn deve micca più di sei mesi.Ma Z good pò esse usatu in trè mesi.

2. A resina UV deve esse guardata in barili di plastica o di barili di metallo rivestiti di plastica.I ioni di metalli riduceranu l'energia di attivazione di doppiu ligami in resina UV è inizianu a polimerizazione, risultatu in a gelazione di resina.Dunque, se a strata di placcatura di plastica in u barile di placcatura di plastica hè dannata, a strata di metallo nudu pruvucarà a gelazione di resina.

3. A temperatura d'almacenamiento troppu bassu (sottu 0 ℃) precipitarà l'inhibitore di polimerizazione in u film di pittura, risultatu in l'autopolimerizazione di a resina è a gelazione di resina.

4. A resina UV deve esse strettamente prutetta da u sole direttu durante u almacenamiento.Altrimenti, hè faciule per causà gelazione di resina.

5. Se u canna hè troppu pienu, ùn ci hè micca abbastanza ossigenu per impedisce a polimerizazione, chì pruvucarà a gelazione di resina.

Precauzioni per a gelazione:

1. A viscosità di a resina senza diluting monomer hè assai alta.Certi utilizatori pensanu erroneamente chì a resina hè stata gelatinizzata.In fatti, hè faciule per detectà se a resina hè gelatinizzata dopu à u riscaldamentu.A resina senza gelatinizazione avarà una bona fluidità dopu u calore.

2. In quantu à l'usu di resina UV, i metudi di deteczione è l'indicatori di u film di revestimentu UV sò listessi à quelli di l'altri rivestimenti, chì varienu cù l'applicazione specifica.Ci saranu diversi prublemi in l'applicazione di rivestimenti UV.Solu a gelatinizazione durante l'almacenamiento hè strettamente ligata à a resina UV stessu, è altri prublemi ponu esse risolti aghjustendu a formula di revestimentu UV.Cum'è uvpaint hè cumpostu di diversi cumpunenti, hè ancu affettatu da a distanza di l'illuminazione di a fonte di luce è u tempu di illuminazione, è a so prestazione di film hè u risultatu di l'azzione cumpleta di diversi fattori.Per a stessa formula, rimpiazzà immediatamente a stessa resina.A causa di e diffirenzii di resina da parechji fabricatori, u rendiment di a film serà cambiatu, è a formula deve esse aghjustata.In ogni casu, finu à chì a resina ùn hè micca gelatinizzata o gelatinizzata in a pintura preparata, u rendiment di a film pò esse aghjustatu per mezu di a formula.

3. Ci hè parechje ragioni per a gelatinizazione di u pittura UV, chì ùn sò micca solu ligati à a resina.Prima, duvemu circà s'ellu hè causatu da un almacenamentu impropriu.A causa di l'aghjunzione di fotosensibilizatore in u revestimentu UV, i so cundizioni di almacenamento sò più stretti cà quelli di resina UV.Hè necessariu di guardà in u bughju per evità di vede a luce.Siconda, u fotosensibilizatore sceltu hè di qualità pobra, è ancu s'ellu hè guardatu in u bughju, si decompone lentamente è pruvucarà a gelazione di u revestimentu curatu.

4. A qualità di monomeru hè ancu un fattore impurtante chì afecta a stabilità di almacenamiento.


Tempu di Postu: Aug-16-2022