page_banner

nutizie

Classificazione è introduzione basica di resina UV

A resina UV, cunnisciuta ancu com'è resina fotosensibile, hè un oligomeru chì pò esse sottumessi à rapidi cambiamenti fisichi è chimichi in pocu tempu dopu esse irradiatu da a luce, è dopu reticulatu è cura.

A resina UV hè una resina fotosensibile cù un pesu molekulari relativamente bassu.Havi gruppi reattivi chì ponu eseguisce UV, cum'è doppiu ligami insaturati o gruppi epossidici.

A resina UV hè a resina matrice di u revestimentu UV.Hè cumpostu cù fotoiniziatore, diluente attivu è diversi additivi per furmà u revestimentu UV

Uvpaint hà i seguenti vantaghji:

(1) Velocità di curazione rapida è alta efficienza di produzzione;

(2) Altu tassu d'utilizazione di energia è cunservazione di l'energia;

(3) Meno materia organica volatile (VOC) è amichevule à l'ambiente;

(4) Pò esse rivestitu cù diversi sustrati, cum'è carta, plastica, pelle, metallu, vetru, ceramica, etc.

A resina UV hè u cumpunente cù a più grande proporzione in i rivestimenti UV è a resina matrice in i rivestimenti UV.In generale, hà gruppi chì reagiscenu o polimerizeghjanu in più in cundizioni di luce, cum'è u carbonu di carbone doppiu legame, gruppu epossidicu, etc. Sicondu diversi tipi di solventi, e resine UV ponu esse divise in resine UV basate in solventi è resine UV aquose. gruppi idrofili e possono essere sciolti solo in solventi organici, mentre le resine acquose contengono più gruppi idrofili o segmenti di catena idrofili, che possono essere emulsionati, dispersi o sciolti in acqua

Classificazione di resine UV:

Resina UV a base di solventi

Le resine UV a base di solventi comunemente usate includono principalmente: poliestere insaturato UV, acrilato epossidico UV, acrilato di poliuretano UV, acrilato di poliester UV, acrilato di polietere UV, resina acrilica pura UV, resina epossidica UV, oligomero di silicone UV.

Resina UV acquosa

A resina UV aquosa si riferisce à una resina UV chì hè solubile in acqua o pò esse dispersa cù l'acqua.A molécula cuntene micca solu un certu nùmeru di gruppi idrofili forti, cum'è carboxyl, hydroxyl, amino, etere, acylamino, etc., ma ancu gruppi insaturati, cum'è acryloyl, metacriloyl o allyl Waterborne UV arburi pò esse divisu in trè tippi: lotione, dispersione d'acqua è solubilità in acqua Include principalmente trè categurie: acrilate di poliuretanu in acqua, acrilati epossidici in acqua è acrilati di poliester in acqua.

I principali campi di applicazione di a resina UV: pittura UV, tinta UV, colla UV, etc., trà quali pittura UV hè a più largamente usata, cumprese i seguenti tipi di pittura UV basata in acqua, pittura in polvere UV, pittura di pelle UV, UV. pittura di fibra ottica, pittura di metallu UV, pittura di carta UV, pittura di plastica UV, pittura di legnu UV.

legnu


Tempu di post: Jul-12-2022